Mukaddimmah

Assalamualaikum wbt. 

Saya mengucapkan Alhamdulillah, syukur kepada Allah SWT kerana mengizinkan saya untuk menulis blog ini. Antara tujuan saya mewujudkan blog ini ialah untuk berkongsi pengalaman tentang matematik tambahan. Saya memberi kebenaran kepada semua pembaca untuk membaca, mencatat atau menyalin kandungan ini. Saya juga memberi kebenaran untuk pembaca menggunakan kandungan blog ini sabagai bahan pembelajaran kepada murid-murid. Semoga usaha yang sedikit ini akan memberi menafaat kepada murid-murid yang belajar matematik tambahan. 

Saya juga bersedia untuk membaca apa jua komen dan cadangan daripada pembaca untuk menambahbaik blog ini. Pembaca boleh memberi pandangan kepada saya melalui emel cjad1161@gmail.com.

Saya berdoa kepada Allah Yang Maha Kuasa agar memberi kekuatan dan kelapangan kepada saya untuk terus menambahbaik kandungan blog ini. 

Sekian, terima kasih.

8 ulasan:

  1. Assalam Tuan..Minta izin utk saya copy apa sahaja yang pihak tuan turunkan dalam blogspot ni untuk rujukan & latihan anak saya yang akan menghadapi spm tahun 2020 & rakan rakan beliau di SM Sains Hulu Selangor. Terima Kasih di atas masa & ilmu yang pihak tuan curahkan & doakan kejayaan anak saya & rakan rakan beliau di SM Sains Hulu untuk mendapat sekurang kurangnya A di dalam subjek Matematik Tambahan pada SPM 2020 nanti.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Waalaikum mussalam.
      Saya beri keizinan untuk tuan gunakan kandungan blog ini untuk kebaikan bersama.
      Terima kasih.

      Padam
  2. Minta izin nak guna bahan encik utk sy mengajar semasa pkp ini.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Saya izinkan tuan guna bahan dalam blog ini untuk kebaikan bersama.
      Terima kasih.

      Padam
  3. Tahniah cikgu. Terima kasih atas perkongsian.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih.
      Semoga blog ini memberi kebaikan kepada semua pelajar

      Padam
  4. Alhamdulillah..terima kasih Cikgu.. Moga Allah berkati segala ilmu ini dan permudahkan segala urusan cikgu

    BalasPadam
    Balasan
    1. Terima kasih.
      Semoga usaha yang sedikit ini akan memberi menafaat kepada setiap orang yang menggunakan blog ini.

      Padam